lördag 6 februari 2010

Finalpass igen!

Hejhej hallå bloggen!
Nu sitter jag och kollar ut över bassängen där ingen mindre än Elin ligger och plaskar. Själv är jag redan klar, passade på innan det blev så trångt.
Hur som haver ska Elin simma final, vilket ni säkert redan vet, och jag och Anders ska fortsätta våran tippningstävling (vi tippar ettan, tvåan och trean i varje gren. Ett poäng per rätt tippning). Ställningen tills idag är 2-0 till mig då jag vann både torsdagen och fredagens tävling.
Nä nu får vi ta och hålla tummarna för Elin ikväll och hoppas på det bästa!



En glad (?) Anders på läktaren

/ Eric

- Posted from my iPhone

4 kommentarer:

  1. hejsan svejsan! ännu en gång blir jag avensjuk för att ni är med i jsm 2010. och att anders blir lite mer: =D .
    i nordmaling blev det mycket personliga rekord!
    men en dålig nyhet är att mina powerskor försvan så jag fick ta mamma's crocks.
    och det var en tjej/dam/flicka eller vad det nu var iallafal var det en som interljuvade mig hela tiden (jag ska få vara med i radio.)
    vet du att D ligger vänster om F i tangent bordet och Y ligger höger om T.kram saga sandstr...jag är trött i armen så jag årkar inte skriva mer för då går tangent bordet sönder! hejd... (trött i armen)

    SvaraRadera
  2. (anders ser läskig ut på bilden) /saga sandström

    SvaraRadera
  3. den som tog Skagius vann hela tävlingen

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera