onsdag 30 mars 2011

Denmark here I come!

Hejhej bloggen! Nu sitter jag på flygplatsen och flyger om drygt en timme! Jag ska till Danmark och Köpenhamn för att tävla för juniorlandslaget på Danish Open! Tävlingarna går på Bellahöjbadet och går att följa på http://www.livetiming.se. Jag har aldrig varit där men har hört att det är en finfin bassäng. Tack vare bra konkurrens tror jag att det kan bli en rolig tävling! Kul att få tävla för Sverige också!
Som sagt är det hård konkurrens så finaler kan nog bli svårt. Svårare blir det dock att försöka få på sig mina nya badbyxor som jag fick förra helgen. Det var slut på storlek 28 så jag fick ett par 26or. Dom ser trånga ut, känns som om jag kommer visa hela rumpan för en ont anande funktionär i startögonblicket...








/Eric

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar