söndag 5 december 2010

Godmorgon!

God morgon!

Nu är det snart dags att börja promenera till badet, för att simma in.
Elin simmar 50 frisim och 50 ryggsim, Eric simmar 400 medley och jag Lovisa ska HEJA!

Vi kom just upp till hotellrummet från en MYCKET händelserik frukost! Vi sitter vid ett långt bord sedan kommer det två killar och sätter sig vid samma bord, Dom frågar om vi är här och simmar och vi svarar ja!
Sen så säger dom inget mer och vi återgår till vår frukost och vårt samtal. Men det dröjer inte länge innan dom två killarna lägger sig i och börjar prata väääääääääldigt mycket... några citat " kolla vad mycket bacon han har, han kommer aldrig äta upp allt" " är ni kändisar inom eran sport?" "vi kan ju alltid byta till innebandy" " jag har sovit 6 timmar på 2 nätter!"

Säger man så här var dom här killarna inte helt 100 i skallen, en hel del sprit låg där.. Det var en aning svårt att hålla sig för skratt vid vissa tillfällen haha. Dom var hocky killar som var här på cup, och frågan är ju då hur bra det är att gå ut och dricka på kvällen? Njaaa inte så bra skulle jag tro (tur att vi simmare INTE gör det!!)

Sen när vi går från frukosten börjar jag snacka om hur BALLT det var när vi såg idolerna igår, och att vi kanske skulle se dom på frukosten! (jag kan inte släppa det) Men Eric påstår att dom förmodligen inte äten när "normalt" folk äter. Så en del av min förhoppning dör.. (haha) Men sen händer det! Vi går mot hissen och vem tror ni vi möter? JOO JAY! Jay i idol! GALET =) hahah asså det var verkligen ett halleluja!! ;)

Nu sitter jag och eric på rum 4073 och bloggar lite sen ska vi gå till badet! Hörs sen! 

en simmar bild, ikväll/idag bli det fler ;) /Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar