fredag 3 december 2010

SIMMA,SIMMA,SIMMA!! :D

Hejsan! :)

Nu har vi varit simmat klart och är på hotellet för att vila!
IDAG har vi en final och det är Eric på 200 meter fjäril! Han slog pers med 4 sekunder i morse på försöken, inte dåligt! Han ligger 2a till finalen så enligt mina beräkningar (som inte är så avancerade) kommer Eric simma på bana 5 ikväll och enligt mina andra beräkningar kommer Jag, Elin och Camilla SKRRRIIIIKKKAAA jätte mycket!
(2.04.73 var Erics tid i morse!!) så jag tycker han kan slå pers med 4 sekunder i finalen också!! eller vad säger ni? ;)

Jag simmade också idag, mitt första och sista lopp här på SM, 800 frisim. Det gick inte super bra men jag är inte missnöjd heller, det var bara jätte roligt att simma! öppnade dock en aning för hårt (1.04 efter första 100) men det är bra! måste prova och det är Sum-Sim RIKS om en vecka så formen är bra!

Elin simmade ingen idag, hon vilade. Imorgon simmar hon 100 meter frisim och hon ser bra ut i vattnet, och med tanke på hur bra det gick för henne igår så kommer det nog gå jätte bra! Vi får heller inte glömma att Stockholms bassäng är en riktigt bra bassäng så chansen för att simma riktigt fort ökar!!


Jag vill också tipsa om denna sida: http://livetiming.se/superlive.php?cid=548 !!!!!!!!!!!!!!!
ikväll ska jag ta mycket blider så imorgon (eller ikväll) kommer dom upp på bloggen!! =)
/Lollo

2 kommentarer:

  1. hejsan svejsan!
    jag var inne på superlive och kollade på er!
    jag hörde Eric SKRIIIIIIIKA på dig imorse(lovisa).

    en gåta:
    vilka är det som gör coola pers och är snabba och häftiga och bäst i sverigeeeeeee! Och är en snäll ny ledare? (enligt mina beräkningar!) hihi =) kramiz saga
    svar:Camilla Johansson-sponseller, Eric Smedlund,Elin Hardeland och Lovisa Nyman!!!!
    Hejja Hejja kommer jag göra på erics lopp ikväll /saga

    SvaraRadera
  2. Grattis till din SM-debut Lollo! Inte ett helt tokigt första lopp.

    Nu väntar jag med spänning på finalerna som jag nog måste kolla via mobilen, det är tur att jag har uppgraderat mig till en smartphone, och inte är så där töntigt omodern längre. :)

    Lycka till ikväll och skrik lite på Eric från mig också!

    Och Elin, imorgon bänkar jag mig vid datorn för en väldigt snabb 100 fr. Lycka till!!!

    SvaraRadera