lördag 11 december 2010

Lördag!

Nu har vi simmat/hejat!
Medalj blev det också! Till Eric Smedlund! :D han slog även pers med sådär 2 sekunder!!!!!
På SM förra helgen blev det pers på 200 me, idag blev tiden ännu bättre! 2.07.5 (inte säker på 100/delarna, orkar inte kolla heller haha) MEN GRATTIS!

Jag och Steph simmade också, 200 frisim!
Jag slog pers med ca 3 sekunder så jag är hur glad som helst just nu! och var bara 6/10-delar ifrån JSM kval!  :D 2.08.60
Stephanie var lite över pers, men den bra öppning så det ser bra ut inför 100 frisim! :)

Nu har vi ätit mat och ska vila oss, för nu pass två är Umeås pass! vi har många grenar så ett tips är att kolla livetimning ikväll! ;)
Börjar med Eric 200fjäril (hoppas på en fin fin medalj där!) Sen Just efter Steph 200 me, Eric 200 frisim, Saga 200 bröstsim, Filip 100 bröstsim, Lovisa 800 frisim och Eric avsluta med 100 ryggsim!

Och jag tycker så här: Steph simmar medley, Saga o Filip Bröstsim, Eric simmar de mest, Jag simmar långt frisim, så därför tänker jag säga att: det måste ju betyda att i Umeå kan man simmar mer än bara ett simsätt!!  (till skillnad från våra ärke rivaler som bara simmar bröstsim .... Sundsvall.) DÄRFÖR ÄR VI BÄST! eller hur? ;)

Men nu blir det vila så vi kan simma jätte fort ikväll!
/Lollo
Prispallen 200 me!

1 kommentar:

  1. Grattis Eric till ditt brons på 200 medley!
    Och till GULDET på 200 fj, vi såg när du simmade 200 fj på live timing. Och vi såg steffs 200 me.
    Kram saga.
    PS. jag fortsätter heja på er.
    Tjohooooooooo!

    SvaraRadera