torsdag 24 november 2011

Dag 1!!


Hejhej bloggzen!
Ännu en dag, många roliga lopp. Vi inledde med finfin lagkapp på 4x50 frisim med en sluttid på 1:50.51. Linda persade på startsträckan och Camilla blev omnämnd på mästerskapssidan (Simma.nu). Nice..

Sedan var det dags för mig, Eric Baconkungen Smedlund, att simma 100 fjäril. En bra tid på 56.16, med askassa vändningar, och det räckte till en 17e plats. Just utanför B-final.Men tur som det var en som strök sig och jag fick simma B-final. 55.88 blev det denna gång och ännu ett pers. Dessutom persade jag också på 50, asså öppningen, med tiden 26.37!

Efter passet firade vi dagens resultat med en middag på goooorestaurangen. Thailänskt dagen till ära! Gott och stark. Nu ska jag och Lovzor sova och ladda inför morgondagen! 





2 kommentarer:

  1. Lycka till! Jag slutar skolan 16.00 så jag hinner inte se er!!!! :(
    Men lycka till, *lyckospark*

    /saga s :D

    SvaraRadera