onsdag 23 november 2011

RESAN TILL SM 2011










Hejsan hoppsan! Lollogirl som skriver ;) haha..
Nu har vi simmat in och ätit och ja, gjort allt. Så hade tänkt berätta lite om resan. Det började med att vi möttes på flygplatsen 12.40 och klockan 13.40 begav vi oss mot STOCKHOLM. Flygresan gick bra och vi störtade inte! Därefter åkte vi mot vårt kära hotell clarion! Fint värre,  det är ju även här Idolerna bor, så tro det eller ej men vi såg dom!! Vi såg också vår kära 4e lagsimmare, LINDA! Vi har värvat över henne från Skellefteå.


Sedann när vi fått våra rum åkte vi upp på våning 5. Där var det dags för "skoceremonin"..
Vem skulle Eric bjuda hem till gården?
Eller okej, vem skulle Eric bjuda in att dela rum med honom! OMG, Vi tre flickor radade upp oss på en rad. Eric förklarade sitt val och sa sedan namnet LINDA...
Jag blev förkrossad. Men sedan sade han: SKOJJJAAA och gav mig skon. Eller.. det är inte en sko det är typ en ballerinatoffel hahaha måste visa en bild på den sedan!

I allafall så går vi mot rummet. Öppnar dörren. Ser sängen.. Då!!!!!!!! SÄNGEN GÅR INTE ATT DELA PÅ. DEN SITTER IHOP! Eric tror mig först inte. Jag får panik lägger mig ner på marken och gråter.. Okej det gjorde jag inte. Men jag går till Steph och Lindas rum. Deras sängar gick att dela på så vi bytte bara rum!

Sen var det dags för att simma in. Och vad jag hörde gick det bra för alla. Själv slog jag pers på 25 meter fritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (med en asdålig start också!) så jag är astaggad på simma fort imorgon och det är de andra tjejerna också! Och killen ;)

Efter insimmet gick vi och åt mat, gott gott gott! Mätt mätt mätt också!! Nu rakar Eric benen och jag bloggar! Ska snart se "Bonde söker fru" (HAHAH) och packa väskan tills imorgon för då gäller det OCH DÅ SMÄLLER DET! Först ut är 4x50 frisimslaget i gren 1, sedan Eric i 100 fjäril. Passet börjar 10.00 och livetiming finns här! Önska oss lycka till! :D

1 kommentar:

  1. Lycka till nu!!! Jag väntar med spänning... Vilken tur att jag har förtroendearbetstid så jag kan skjuta på jobbet till då det inte är några intressanta lopp. :)

    SvaraRadera