tisdag 2 juli 2013

SM 2013 dag 1 (tisdag)

Tjobre! Tänkte att jag skulle börja i tid denna gång! ;)

Jahaja... Just nu sitter jag i husbilen och längtar efter att få hoppa i vattnet! Simning är så otroligt kul, det finns inte en enda stund då jag ångrar att jag började simma. Jag ÄLSKAR att få vara i vattnet!!! Det är det bästa som finns! Och den bassängen vi var i alltså... Det känns som att man flyger fram när man simmar! Som i "You Don't Mess With The Zohan", har ni sett den? Här är en länk annars:
http://www.youtube.com/watch?v=v1sSScgXGuk
...varför blev den inte blå?.....nähä...okej men kopiera-klistra in då.

Sett den än? Haha så kändes det! Helt fantastiskt! Det beror på att vattnet är bräckt, alltså det är typ saltvatten, och saltet gör ju att du flyter bättre. Alltså i bassängen som vi simmade i Landskrona. Ni hajjar!

Runt fyra ska vi åka iväg på insimmet, hoppas vattnet är lika bra där! Och just nu är Ronja Nilsson i Göteborg och ska ta tåget hit klockan 11:40 och det kommer typ ta en timma. Jag och Ronja har nämligen en connection som gör att vi kan läsa varandras tankar! Ronja är väldigt less att resa nu för hon har åkt tåg i tolv timmar från Umeå... Usch. Hon tyckte det var riktigt skönt att äntligen få sträcka på benen när de klev av i Göteborg!

Undrar hur vandrarhemshotellet ser ut? Hoppas det finns breda fönsterkarmar iallafall! Men nu ska jag nog sluta, ska inte uttråka er med en massa text! Men jag ska se till att jag och Ronja skriver i helgen så att ni har nått att göra. NEJ! En sak till ska jag skriva om. Joel Westerlind, vet ni vem det är? Han simmar i Härnösands simsällskap men ska hänga med oss på tävlingen! Eller, bara de två första dagarna, sen skulle han hem... Men blev grymt glad när jag fick höra det, han är jätte härlig! Dessutom så blir vi ju fler! Kanske kan få honom att skriva lite på bloggen? Vad tror ni?

Åh vänta! Jag har lite bilder också!!


 Detta är en helt underbar bild på lägergänget som var i Åhus den 20-26 juni! Clara, Elvira, Jojjo, Molly, Elin, jag (Ronja V), Leila, Isak, Johan och Saga! Skulle ju ha bloggat om det också... Men kan säga att vi hade grymt roligt!! Har inte haft så galet kul på länge!! :D

 Det här var på SUM SIM, den otroliga bassängen!

TAGGA SM!!!!!! :D :D :D :D


Vi höres sen! Kram/ Humlan              
                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar