onsdag 3 juli 2013

SM 3/7-1

Hejsan folket orginalet här:)

Ska börja med att be om ursäkt, som jag precis sagt till Ronja typ i tio min så e jag inte skapt för att hålla på att skriva sånt här....

Men annars då, kom hit igår efter typ 14 timmar på tåg och simmade sen in en stud :-)  Blev raskt påmind om att bassängen är salt när jag dök i och för tillfället tycker jag att mina badkläder och min handduk luktar havsbad... :p

Vad hände idag då? Jag simmade mitt lopp och är då officiellt klar med mitt sm för i sommar :-)  loppet gick bra förutom att jag hade motvind och tappade fokus på slutet (var det en fågel som flög förbi?... ) men jag är helt klart nöjd :-) .

Jag kan ju avsluta med att påminna er alla om en viss romans som fortfarande är levande  ;) Ronja (kopian) ska bestämt in på eftermiddagspasset för att titta på 200m fjäril . Gissa vem som simmar där......?

 Tre ledtrådar kan ni få:

1. Simmar för Neptun. 
2. Född 1986 
3. Efternamn Sjödin

Ringer det några klockor? ;)

Ha de bra

/Orginalet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar