torsdag 13 maj 2010

Insim+rakning

Både middag och insim har jag hunnit med! Bassängen var helt okej och det känns faktiskt bra, även med tanke på min förkylning tidigare under veckan.

Jag kom på att jag inte skrivit varför jag är här och inte hemma i Umeå och gör mig i ordning för tävling där!
Anledningen är att denna tävling, Speedo Open i Mölndal, är uttagningstävling inför nordiska ungdomsmästerskapen i Norge i sommar.
Till den tävlingen förnyas ungdomslandslaget så man måste bevisa sin plats igen.
Nu ska jag raka benen och armarna innan lite sömn väntar. Därefter blir det en möjligtvis kaosartard frukost då nästan 80 personer ska äta frukost samtidigt i liten matsal som inte är större än ett vanligt vardagsrum. Det kan bli intressant..
- Eric

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar