lördag 15 maj 2010

Vändpunkten.

Hejhej! Idag vände det verkligen och det vände rejält!
Tangerat pers på 100 fjäril och en andraplats! En öppning på 28.59 och tillbakagång på 31.14 resultaterade i 59.73 och samma tid som förra årets SUM-sim! Dock var känslan helt annorlunda och känslan av styrka och kraft på andra femtian var helt nytt för mig, i alla fall på 100 fjäril!
Tyvärr är det inte försök och final på denna tävling så inget mer 100 fjäril denna tävling. Med en lite feg öppning som troligtvis hade kunnat gå några tiondelar så känns det som att jag kan pressa ner tiden mot 59-låga om jag hade ännu en chans. Men den chansen får bli på NUM om dom nu väljer att ta ut mig!
Hur som helst visade detta lopp att 200 fjäril i eftermiddag kan bli en rolig upplevelse! Kul kul!
Jag vann även ett par simglasögon på prisutdelningen!


Nu väntar vila på rummet innan jag ska tillbaka till simhallen för att kolla Charlie simma extralopp på 50 frisim!
Lycka till alla på umestänket idag!
/Eric

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar