lördag 15 maj 2010

Mission accomplished

Hej hej!
Nu har jag simmat 200 fjäril också, 2.12.89 blev tiden. En tiondel över pers.
Nu efter passets slut bestämde sig jag och Charlie att för att köpa lite godis. Först gick vi ca två kilometer till netto, men det var stängt, så vi gick heeeela vägen tillbaka till hotellet för att sedan fortsätta till statoil. Det var öppet som tur var! Så nu ligger jag på rummet och käkar godis. Väldigt gott då jag inte ätit särskilt mycket godis senaste veckorna.
Imorn väntar 400 medley och 50 fjäril för mig, för Charlie 50 rygg och 50 fritt.
En liten fågel viskade i mitt öra att vi eventuellt ska besöka Liseberg imorn! Det kan bli en bra födelsedag imorgon om det vill sig väl! :)





Väska som jag vann på 100 fjäril:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar