fredag 14 maj 2010

Inte riktigt som man velat

Hejhej! Nu har jag inlett tävlingen! Första passet bestod av 200 medley och 100 frisim.
200 medley gick inte alls som jag tänkt mig. Vet inte riktigt varför men olika orsaker kan vara min förkylning tidigare i veckan men också att det spökade i huvudet. Hur som helst var min första 50a bra. Fjärilen kändes riktigt avslappnad och snabb!
Efter en lååång stund var det sedan dags för 100 frisim. Med en snabbare och bättre start än på medleyn så hade jag 58.6, kring vad jag simmade förra året på sum-sim. Det visar ju något iaf!

Förmiddagspasset drog ut på tiden och det blev inte lunch förrän ett. Så nu har jag lite snabbvila innan det är dags för nästa pass. Insimmet börjar redan klockan två och själva tävlingarna klockan tre. Jobbigt utan vila.. Men förhoppningsvis blir det mer vila ikväll.

Detta eftermiddagspass ska jag simma 200 frisim. En distans som borde passa mig bättre än 100. Den som lever får se!
/ Eric


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar