måndag 2 april 2012

Portugal Bound



Nu är jag sedan något dygn tillbaka framme i Rio Major, Portugal. Här är jag (Eric) på plats för ett 10 dagar långt träningsläger med Järfälla. Vi har hunnit med fyra simpass och två landpass, samt ett rehabpass för mig. Resan gick bra och vi bor väldigt bra. Lägerplatsen är som sagt staden Rio Major utanför Lissabon, och här finns allt som behövs för ett bra läger. På hotellet får vi frukost, lunch och middag plus en mellispåse till kvällsfika. Dessutom finns ett stort gym och sjukgymnastikslokal här på hotellet. Simhallen, som också har ett litet gym, ligger några hundra meter från hotellet och har en jättefin inomhusfemtia. Vädret är lite kallare än vad man hade föredragit men idag var det nästan shortsväder. Dock ska dessa två dagar vara de kyligaste, så förhoppningsvis blir det varmare. Nu ska vi snart sova, morgonträning imorgon med löpning på schemat för mig och min nya axel-homie Tessan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar