tisdag 10 april 2012

Hemma igen...

Det sista passet gick inte riktigt som jag ville. Men det blev trots allt en snabbare tid, snabbare än på morgonen och ett bättre tekniskt lopp. 59.3 blev det till slut!

Därefter blev det lite middag i matsalen, lite isbad (med en ickefungerande bubbelpool = fryser fortfarande) och till slut den efterlängtade pizzan! God var den, och tur var väl det eftersom vi fick vänta närmare en timme på den och helt utan koll på vad som var på, eftersom att läsa portugisiska menyer inte är min bästa egenskap. Ost är i alla fall queijo, om ni undrar.

Nu är jag hemma i Sverige efter att ha varit på resande fot sen klockan 06.00 i morse. Efter någon timme till av väntande här på Arlanda kommer jag äntligen (sarkasm) få komma hem till Umeå och kylan. Överlag har det varit ett bra läger. Jag har jättekul och anläggningen var jättefin! Känns lite trist att åka hem men som tur är så väntar ett påskägg på mig där hemma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar