söndag 25 november 2012

SM-summering

Hej alla läsare! (Vi vet att ni är en del. Det var nämligen 120 stycken sidvisningar igår, vilket betyder att om det inte är någon person som sitter och klickar på reload som en fanatiker så har vi en del som kikar in här!)

Den sista dagen på årets SM slutade helt klart bättre än den började för USS. Först och främst simmade Ronja 100 fjärilsim och PERSADE (som vanligt) med tiden 1:03.81. Helt klart en toppenavslutning på ett toppen-SM för Ronjas del!

Därefter var det dags för undertecknad (Eric) på 400 medley. Smärtsamt som bara den men vidare till final som sjua efter en tid på 4.28.90. Väl i finalen sänkte jag mig och simmade på 4.27.43 och blev sexa. Tiden var bara någon tiondel över pers, vilket får anses som en helt okej avslutning på ett skit-SM för min del. Dock får jag inte skriva så för Sara och Ronja, men jag känner mig lite wild ikväll hihi. YÅLÅ liksom!

Just nu sitter vi på hotellrummet, proppfulla med thaimat, och ska alldeles strax se en julfilm. Det är ju jul snart liksom!!

Summa summarum så kan vi säga att det har varit en del bra simningar samt en del mindre bra simningar, men vi är glada ändå för tråkigt kan man ju inte ha det på ett SM! Om bara två veckor är det dags för SUM-SIM Riksfinal i Göteborg där Ronja och hennes yngre bundsförvanter ska bräcka oss i bloggkriget. Med andra ord blogga bättre än vad vi har gjort. Men det ska nog gå bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar