tisdag 26 april 2011

Dödsryckningar

Hejhopp. Nu börjar det kännas överallt. Träningen har varit tuff och det känns nu. Jag har inte alls simmat särskilt bra detta läger tidsmässigt, men jobbigt har det varit. Som tur är så har vi bara ett simpass kvar innan en ledig dag imorgon. Mitt bröstsim har känts riktigt bra detta läger så ikväll ska jag simma 100 bröstsim på tid och försöka persa. Börjar bli riktigt taggad faktiskt. Efter det blir det skönt med lite vila. Efter passet väntar bio. Sjukt billigt med bio här, typ 5 dollar för en biljett. Popcornen är typ dyrare.

Imorgon väntar ett besök på Everglades National Park, vilket är ett träskområde. Förhoppningsvis får jag se lite alligatorer! Lite shopping ska också hinnas med innan dagens slut! Tur för mig, då jag har lite mer Converse att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar