fredag 22 april 2011

Floridaaaaaaa

Florida är helt underbart. Börjar få ångest för att åka hem och det är ändå mer än en vecka kvar. Vill vara här för alltid haha.
Igår var det helt sjukt varmt och eftermiddagspasset i strålande sol blev nästan en plåga. Fem timmar om dagen i vattnet, utomhus, gör även att man bränner sig. 30 i solskyddsfaktor räcker inte långt här. I morse hade vi vårt första fartpass. Jag simmade i Yardsbassäng första gången i mitt liv. Det kändes inte alls så kort som jag trodde.
Nu i eftermiddag var vi på Sawgrass Mills, vilket är ett skitstort köpcenter. Hur många butiker som helst!
Jag fick med mig fyra par Converse-skor för 1200 kronor! Helt sjukt billigt!

Middag åt vi på en skitcool resturang i Fort Lauderdale. Tydligen är det massa kändisars favorithak. God mat och fin utsikt var det allt.
Nu är två dagar med 2 simpass om dagen + landträning innan det är dags för en ledig dag. Eller ledig och ledig, vi har löpning på morgonen. Men efter det ska vi ha picknick på South Beach. Det ska bli awesome!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar