måndag 4 april 2011

Recap Danish Open

Ojoj, här har jag varit dålig på att skriva.. Får skylla på att det bara fanns internettäckning i två rum på hela vandrarhemmet.

Nu är jag hemma i Sverige i alla fall. Sedan jag skrev senast har jag simmat totalt tre lopp, 200 fjäril final och 400 medley försök + final. Inget av loppen var väl några höjdare. Men det finns egentligen ingen anledning att hänga läpp. Nu blir det bara att träna hårdare och bättre!

Jag har haft en av mina roligaste tävlingar någonsin denna helg, trots mina halvdana simningar. Har lärt känna massor av nya människor, vi har haft en bra sammanhållning i helgen. Det är ett jätteskönt gäng och det blir lite tråkigt att åka hem utan att veta om man kommer åka på flera tävlingar med dom. Kan i alla fall tipsa er om att träna bra och målmedvetet så att ni också kan få åka på något sånt här, det är så sjukt kul!

Sista dagen igår blev det bara att sitta på läktaren och heja på alla andra simmare. Eftersom jag inte simmade något fick jag filma en del också. Men det var hyfsat kul det med! Dagen slutade lite tråkigt med en fallolycka i ett bostadsområde i närheten av vandrarhemmet, en försvunnen taxibil med tre simmare vilket resulterade i att vi inte hann äta någon middag, jag glömde min dator på planet från Köpenhamn och slutligen inte få tillbaka mitt incheckade bagage. Men men, det mesta har löst sig nu och datorn har jag i knäet och väskan är påväg till Umeå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar