fredag 1 april 2011

Första och halva andra dagen!

Klockan tickar på här i Danmark och nu är det andra dagen! Gårdagens finaler gick bättre än förmiddagen och jag lyckades vända min negativitet till någon bra och jag simmade 200 medley på 2.14.87. Med den tiden kom jag tvåa i B-finalen.


Nu idag har jag simmat 200 fjäril. Med en tid av 2.10.99 blir det b-final ikväll igen. Det känns bättre och bättre och trots en stressig simning i morse satte jag nytt säsongsbästa. Men i kväll kommer det gå fortare! Det kan ni lite på!

Vad har hänt annars då?
Inte särskilt mycket. Här borta sover vi mest. Jag sovit helt sjukt mycket, 9-10 timmar per natt plus 1-1,5 under lunch-vilan. Mysko, men det behövs kanske. Snart ska jag bege mig till badet igen för ett insim. Simhallen är riktigt fin och bassängen är riktigt snabb! En del svenskar verkar åka hit ofta för att tävla, ganska smart med tanke på den bra konkurrensen!

2 kommentarer:

  1. Bra simning i morse å bra i B-finalen likaså. Håller tummarna för morgondagen

    SvaraRadera
  2. Bra simmat på 200fj och 400me.
    Varför trummar några när ni simmar???

    En liten tankenöt bara:
    försök lista ut detta: 2 personer åker till stan en söndagsmorgon,det tog 1 och en halv timme, men om dom åkte motsatta hållet tog det bara 90 minuter!
    Hur kan det komma sig?

    om du inte kan, så fråga mig på en träning så KANSKE jag kan ge dig svaret! Kram saga s.
    Lycka till..!

    SvaraRadera