lördag 5 februari 2011

JSM :D

Hejsan!
Igår simmade eric smedlund 200 fjäril, final. Han slutade på en 4e plats och vara bara några 100/delar över pers 2.04.16!! Det var ett fint lopp och Camilla var glad för att han gjorde som hon sagt åt honom att göra! ;)

Eric fick också ett pris, ingen medalj men det kommer!!! (kanske till sommaren?)
Nej,nej hans pris var en BULLE! en god BULLE antar jag att det var! Han vart mycket glad över den.

På middagen var det även ett mycket roligt telefonsamtal som ägde rum. Oskar från skellefteå heter Napoleon i mellannamn, men detta trodde inte eric på efter frågat många människor som påstod att detta var sanning. Enligt eric fans då bara en lösning för att få reda på om det var sanning. Att ringa Oskars pappa.

Eric eller Johan Berglund som han kallade sig (om jag minns rätt) Ringde därför upp Petter.
"Hej heter johan berglund och jag ringer från Södertäljes simsällskap. Vi får inte tag i Skellefteås tränare, men jag har förstått att det är din son Oskar mikalesson som ska simma extralopp imorgon? vi skulle därför behöva hans fulla namn till startlisatn"

hahaha, eric fick namnet. Men han fick också ett sms just efter där det stod: "god natt klyfton"
så vems mellannamn är värst? ;)






/Lollo

1 kommentar:

  1. Haha, heja Petter!
    Lycka till nu imorron på 400-dagen.
    Ska smälla upp livesändningen på 42-tummarn och sätta mig med en kaffekopp å heja.

    /Anders

    SvaraRadera