onsdag 2 februari 2011

VI BLOGGAR MYCKET!!!!

Men hallå där igen!
Som vi skrev tidigare kommer vi uppdatera jättteee mycket, allt för att försöka slå blogg rekord, har dock ingen aning om vad rekordet är men, vi ska blogga sjukt mycket så läs läs läs läs läs :) :) :)

Just nu rakar Eric benen och jag (lollo) bloggar och kollar datorn. Vi har egna rum ( är as glad för det) visst roligt att dela, men skönt att få vara för sig själv, för det är inte precis så att vi inte kommer umgås under helgen ;) haha

Jag har dock inte fått mitt rum än, dom håller på att städa..Så vi båda simmare befinner oss i rum 438 ;) Camilla har vi ingen aning om vad hon håller på med, förmodligen sover.. hon såg lite trött ut i morse ;) och sen ska hon orka med oss duracellkaniner hela helgen så vila när hon får chansen är inte dåligt! hahaha, nej nej vi är snälla!!!

Nu ska jag gå ner för 3e gången hahah och kolla om mitt rum är klart! caaaooooo
 /Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar