onsdag 2 februari 2011

PLUGGA MÅSTE MAN OCKSÅ GÖRA

HEEEEEEEEEEEJ :D
nu har lollo fått sitt rum och därför är hon glad!!!
det är inte lika coolt som eric, men det är dock 100 gånger större.. så det blir dans fest här ikväll haha

Alla fall så klockan 4 om ca 45 minuter börjar insimmet och vi ska vara där från början! :D förhoppningsvis blir jag först i vattnet mohaha.. Men innan vi åker ska jag plugga... missar ju en hel del i skolan så man får lära sig att plugga på simtävlingar.. känns dock inte så lockande när det finns massa annat roligt man kan göra i en ny stad. men ska försöka för mitt eget bästa!!

 här har vi mitt rum, kanske inte världens bästa bild men aja ;)
och här har vi min hög. högen av plugg... åhhhhhhhhhhh aja ska försöka jobba 1 sida matte nu innan vi går och simma in...
Ha det bra
/Lollo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar