söndag 6 februari 2011

Sista rycket!

Nu är det bara ett pass kvar!
imorse simmade både jag och eric. jag simmade i gren 4a, 400 meter frisim.
Och det gick jävligt bra ska jag säga, jag låg på en 18e plats innan, men slutade som 13e med ett nytt personligt rekord med ganska exakt en sekund. 4.30.11 lite synd att det bara av 3/100delar till 12e platsen för då hade jag tagit poäng till klubben! MEN NÄSTA ÅR LOVAR JAG ATT TA POÄNG :D

Sen var det dags för Eric! 400 meter me. Han gick vidare och ska d'ärför simma ikväll! och vi önskar honom ett stort LYCKA TILL! :D

Vi hoppas också att det går bra för er att simma, vi har tyvärr inte sett några resultat :( tråkigt för oss- ja!

1 kommentar:

  1. Lycka till nu Lovisa och Eric!
    Visa att ni kommer ifrån den bästa klubben, USS!

    Kramar från Uss:are <3

    SvaraRadera