onsdag 14 juli 2010

Första passet!










Första passet och lite till är avklarat.
Elin och Linda simmade 100 frisim den första grenen. Linda gjorde 1.02höga och var ganska missnöjd. Elin gjorde 59.20, riktigt bra lopp och jag tror att hon var ganska nöjd. B-final tog hon sig till vilket blir kul att se idag!
Någon som också tog sig till B-final var Anton. Han simmade 200 ryggsim på 2:14.4 tror jag. Han blev åtta bland juniorerna och tolva totalt!

Själv har man varit ledig, simmar in lite, kollat på simningar med Oskar och druckit massa vatten i värmen. Dock inte tillräckligt mycket tror jag, då huvudvärk kommer smygande..

Nu ligger vi på rummet. Jag, Oskar och Linda var förbi på Ica och handlade lite banan och yoghurt.

Ikväll vill jag se lite rekord, så jag får hålla tummarna på att det blir några! :)

Eric

1 kommentar: