söndag 18 juli 2010

Ödets ironi




Hejhej,
Jösses. Tog mig överraskande till final på 400 medley då jag persade sju sekunder nu på förmiddagen. Tiden blev 4.45.49 och en sjunde plats bland juniorerna. Mindre kul är att mitt plan hem till Umeå går klockan 14.50 (finalpasset börjar klockan 15.55).
Jobbigt val då jag känner mig slut i huvudet och verkligen skulle behöva vila innan SUM-SIM som börjar på torsdag. Efter lite bollande med Stefan, Sara och Anders så bestämdes det att jag åker hem. Det var inte direkt mitt sista SM, och det har varit min lång säsong som snart är två veckor i övertid. NUM var ju min huvudtävling så det är nästan en under att jag simmat så bra nu på SM som jag gjort. Men nu är det bara att åka hem och ladda inför en sista kraftansträngning inför SUM-SIM. Sen är det äntligen sommarlov vilket känns riktigt, riktigt skönt.

Elin simmade ett bra 100 ryggsim på 1:09, men det blev inget vidare avancemang.

Nu måste jag packa det sista innan SM är slut för min del denna gång. Klockan 12.30 bär det av mot Sturup. Sedan hemåt.
Det känns lite tråkigt, men det kommer fler SM!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar