lördag 3 juli 2010

Sen blogg..

Hejhej:)
Min roomie Erik Persson ligger och sover just nu men inte jag. Beror på en blandning av chocktillstånd, det faktum att jag inte ska simma imorn och att hotellrummet är otroligt varmt! Närmare 27 grader tror jag. Inte lätt att sova då liksom!

Eftermiddagspasset bestod av 100 fjärilsim för min del. Pers med sju tiondelar blev det tillslut. Helt klart nöjd då det är 200 fjäril som jag har tränat mot. 58.98 blev tiden, slog även mitt kortbanepers.

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt på hotellet med bland annat Gustav, Erik och Axel. Lite godis blev det också efter middagen för att fira lite. Jag har ju simmar klart nu så imorgon blir bara till att heja på de andra svenskarna så att vi kan ta hem poängtävlingen som vi faktiskt leder över Danmark med 26 poäng!

Nu börjar mina ögonlock hänga så det är nog dags för mig att sova snart också.
Godnatt!
P.S. Tack för kommentaren saga!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar