lördag 3 juli 2010

Sinnesjukt!

2.08.77. Segrartid, 1 hundradel före tvåan. Guld på nordiska mästerskapen för ungdomar! Jag kan knappt fatta det själv asså. Chocken har inte lagt sig ännu. Pers med fyra sekunder när jag trodde att jag som bäst kunde göra 2.11.
Jag känner mig så jäkla glad!
Första gången i mitt liv jag hör svenska nationalsången på prispallen.
Förhoppningsvis inte den sista gången heller.
Nu i eftermiddag är det 100 fjäril, inte min starkaste gren och jag har inte heller så höga förhoppningar, men kul kommer det nog att bli!
Återkommer i eftermiddag med hur det gick på 100 och sedan ett lite mer detaljerat inlägg om guldloppet :)


- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Yeeeeeeey...bravo Eric du är BÄST i.. eeh... juste i norden BRAVOOOOOOO =D jag ska kolla på ditt 100 fj på datorn heja heja heja oj jag har kanske sagt det men HEJA SWEDEN ERIC =D kram saga

    SvaraRadera