lördag 24 juli 2010

LÖRDAGENS FÖRSÖK

Hejhej!
I morse simmade alla umeåsimmare! Jag simmade 100 fjäril, Lovisa 400 frisim och Steph 50 frisim som extralopp.
Lovisa simmade på 4.45nånting. Är inte säker på hundradelarna. Men hon kom iaf på en trettonde plats!
Steph simmade på 27.94. Hon missade kvaltiden till JSM med fem hundradelar. Men den tiden tar hon snart så det bara ryker om det!
Själv simmade man 100 fjäril på 59.83.
Riktigt lugnt och behagligt kändes det. Dessutom slutade jag på en femteplats till final!
Det gläder mig också att jag kan simma på 59 utan att bli helt utpumpad.
Efter loppet fick jag en underbar och välbehövlig massage av Urban, sen åt jag en god lunch, har också sovit lite nu också. Så det kan nog bli en riktigt rolig historia i eftermiddag!

Eric


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar