söndag 4 juli 2010

Slutet på resan


Hejhej. Har just börjat smälta alltihop från resan. Det känns fortfarande som att jag inte riktigt kan greppa allt som har hänt. Men riktigt bra känns det lilla som lyckats tränga in i hjärnan. Börjar nästan bli lite sentimental men jag vill verkligen tacka alla som hjälpt mig. Speciellt vill jag tacka Anders, Sara, Frida och Maria som har varit mina tränare. Sen också alla i träningsgruppen och alla andra i klubben.
Nu börjar det kännas som ett dåligt tacktal men det känns viktigt att berömma lite!

22.55 går planet till Umeå och beräknas landa 23.55. Fram tills dess blir det bara att ta det lugnt på Arlanda.

Eric

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Welcome home to Sweden! Det känns så ovanligt att ha en nordisk mästare i klubben eller snarare det visste jag ju redan så snabbt DU SIMMAR!!!!!Men... ehh...ehumm...vad skulle jag skriva..ehumm...just det...DU ÄR BÄST I SVERI..: just det i NORDEN!!!!!!!!!!!! kram saga! =D

    SvaraRadera