lördag 24 juli 2010

SUM-SIM ALLA ÅR...

hej igen nu är jag och eric bästa vänner igen :D kanske lite mer.. vem vet, jesper vet :)
hahah nej nej vi är vänner tro mig, vi tänker alla fall berätta om sum-sim.

sum-sim är en rolig tävling! :) sum-sim står för svenska ungdomsmästerskapen.
jag,erci och steph simmade vårt förstA SUM-SIM 2006 i malmö i 25a :D
eric hade då kvalat på:
400fr,100fj,100br,200me hans bästa placering då var
Steph hader då kvalat på:
100br och slutade som 3a! hon simmade i fösta heatet och vann det,
Jag hade kvalat på:
100,400 fr 100ry 100br 200me och kom bäst 7a

jag minns att de var första gången vi fick flyga med simningen och tyckte de var hur coolt som helst! :D kom i håg att jag och steph skrek och sprang runt när vi såg vårt hotell rum haha :D
sista kvällen satt alla i ett rum och spelade med andra ord, eric och malik som också kvalat då ägde alla och var rikigt bra! de andra simmarna var sara sharp, sofia smedlund, fanny stenlund, elin hardeland och emmy larsson :D sara sharp tog då ett brons och ett sliver! de var också sofias,elin,emmys sista sum-sim!

sommaren 2007 var det vårt första ute sum-sim i malmö!
eric simmade då:
100fj,200me,400fr (ev ändringar ej säkra vid denna stund) eric kom bäst 6a
steph simmade då:
100br och alla lag (4x100 fr o me samt 4x200) steph kom 4a
jag simmade då:
200,400 me 100ry,100fr,200fr,400fr och alla lag jag kom bäst 2a på 200me och 3a på 400fr

jag kommer ihåg från detta att en fluga "spelade död" hahah internskämt! vi åt på 7eleven och spelade med andra ord och mådde jättedåligt efter maten. Och att jag pruttade på samlingarna hahahah simmare som också var med var fanny stenlund och alva berntsson som simmade lag! :D

nu ska vi äta! to be continued.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar