lördag 17 juli 2010

Näst sista dagen




Testade en finfin badmössa;)

Hejhej
Nu är det näst sista finalpasset avklarat. Överraskande gick jag till B-final på 200 medley. Tiden, 2:15.12 (?), gav först en 18e plats men efter några strykningar får jag simma B-final. Kulkul, speciellt när jag känner att jag har lite mer att ge!
Elin tog sig också till B-final på 50 ryggsim. Tiden var 31.94. Det gav en 17e placering men efter en strykning så fick hon simma ikväll hon med.

Hotellprolemet löste sig också. Vi får behålla rummet ytterligare en natt, helt perfekt. Lite kul med drama.

Klockan 16.00 idag börjar Finalpasset. Eftersom Sim-SM är en del av SM-veckan så sänds det på tv! Så kika gärna in på SVT1 klockan fyra, min gren är nästan först och Elin är alldeles efter det!

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. fin badmössa det skulle bara stått USS på den och en liten livboj XD . och det är kul kul =) att se er på tv jag såg elins lopp på den gula ledarbanan! hejdå kram saga

    SvaraRadera